Pracuję z SaldeoSMART   

SaldeoSmart to internetowa platforma zewnętrznej firmy z Krakowa do wystawiania faktur, zarządzania dokumentami firmy oraz archiwizacji i digitalizacji faktur kosztowych i ich importu do różnych systemów księgowych.

Doskonale sprawdza się w codziennej pracy biura rachunkowego oraz firmy Klienta.

 

Każdy z naszym Klientów otrzymuje dostęp do SaldeoSMART w ramach umowy bezpłatnie.

 

Szczegółowy opis możliwości systemu SaldeoSMART znajdziesz na stronach producenta.

 

Za niewielką dodatkową opłatą wdrażamy profesjonalny elektroniczny obieg dokumentów on-line pomiędzy Klientem a biurem rachunkowym. Obieg dotyczy nie tylko faktur, lecz także pism, umów itp.

 

Wdrożony obieg umożliwia - w przypadku prowadzenia ksiąg handlowych - kierownictwu firmy akceptować faktury pod względem merytorycznym, zgodnie z reprezentacją w KRS oraz ustawą o rachunkowości, co zostaje wpisane do Polityki rachunkowości firmy. Ponadto pozwala on eksportować płatności zaakceptowanych dokumentów do banku jako przelew tradycyjnym lub split-payment. Wkrótce uruchomione zostanie również sprawdzanie numeru rachunku bankowego kontrahenta na tzw. 'białej liście podatników VAT'.

 

Poniżej przygotowana przez producenta ulotka dla Klientów biura rachunkowego (lub pobierz: PDF)