Zapraszam do zapoznania się z ofertą świadczonych usług przez naszą kancelarię doradztwa podatkowego i biuro rachunkowe.

 

Prowadzimy wszelkie formy księgowości oraz szeroki zakres usług dodatkowych.

 

Poniżej przedstawiamy zakres usług dodatkowych, jakie świadczy nasze biuro rachunkowe w ramach podpisanej umowy - niezależnie od jej rodzaju (usługi wliczone w cennik, bez dodatkowych opłat, poza wyjątkami wymienionymi w Regulaminie Usług).

 

  • odbieranie dokumentów od Klienta,
  • udostępniamy portal SaldeoSmart dla Klienta (wystawianie faktur, elektroniczne archiwum dokumentów księgowych, wyszukiwarka, portal firmy itp.),
  • wypełnianie, podpisywanie oraz terminowe dostarczanie do odpowiednich instytucji cyklicznych deklaracji podatkowych, ZUS oraz innych formularzy (wymagane formalne, odrębne pełnomocnictwo),
  • dostarczanie na życzenie Klienta kopii wysłanych deklaracji w formie papierowej lub elektronicznej (plik PDF),
  • prowadzenie rozmów i korespondencji z urzędem skarbowym w zakresie działalności gospodarczej objętej umową z Klientem (na podstawie pełnomocnictwa ogólnego),
  • dostarczanie Klientowi na wskazany adres poczty elektronicznej (e-mail) comiesięcznych informacji podatkowych, statystycznych oraz podstawowych wskaźników podatkowych. Poczta jest szyfrowana oraz podpisywana cyfrowo. Niektóre informacje podatkowe mogą być również przekazywane za pomocą SMS'ów,
  • wprowadzanie przelewów podatkowych, ZUS i płacowych do systemów bankowości elektronicznej,
  • w przypadku prowadzenia spraw ZUS - przygotowywanie, wysyłka elektroniczna do ZUS oraz kopia dla Klienta i jego pracowników wszelkich niezbędnych zgłoszeń, aktualizacji lub innych druków ZUS (na podstawie otrzymanych pełnych informacji od Klienta w formie pisemnej),
  • podstawowe doradztwo podatkowe w zakresie działalności gospodarczej objętej umową,
  • obsługa transakcji wewnątrzunijnych (WNT, WDT oraz inne),
  • obsługa transakcji eksportowych i importowych,
  • Portal Pracownika czyli elektroniczne paski dla pracowników - usługa dostępna 24h/dobę,
  • obsługa systemu INTRASTAT (wymagane pisemne pełnomocnictwo),
  • w określonych przypadkach korespondujemy z zagranicznymi kontrahentami naszych Klientów w celu otrzymania poprawnych i niezbędnych informacji lub dokumentów dotyczących transakcji wewnątrzunijnych w języku angielskim lub niemieckim

Dokumenty oddajemy w segregatorze lub teczce wraz z niezbędnymi wydrukami oraz informacjami finansowymi.

Umożliwiamy naszym Klientom prowadzenie spraw pracowniczych oraz kadr w systemie elektronicznych on-line (e-kadry), zgodnym z wymogami prawa krajowego oraz RODO.

 

Usługi doradztwa, audytu i inne nietypowe prowadzone są w miejscu uzgodnionym z Klientem.

 

Usługi pomocy on-line prowadzone są bezpośrednio na wybranym komputerze przez Klienta.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Zrozumiałem